Oficjalny dystrybutor i centrum serwisowe rozwiązań mobilnych Auto ID
+48 608 921 328
    • Kategorie
      Brak kategorii spełniających podane kryteria.
      • Producenci
        Brak producentów spełniających podane kryteria.
      • Produkty
        Nie znaleziono produktów pasujących do kryteriów.
          • Blogi
            Brak postów na blogu spełniających podane kryteria.
          Jesteśmy dystrybutorem marek:

          PRECYZYJNA DIAGNOZA, SKUTECZNA NAPRAWA

          Serwis terminali mobilnych

          Naprawa terminali

          Programy gwarancyjne M2T Care to:

          • Pełne wsparcie i opieka serwisowa nad urządzeniami, których dystrybutorem jest M2T
          • Zespół wykwalifikowanych inżynierów, który działa szybko i precyzyjnie
          • Gwarancja wsparcia autoryzowanych inżynierów i specjalistów z działów technicznych producentów naszych oficjalnych marek
          • Opieka serwisowa w pełni zgodna z rygorystycznymi standardami nakładanymi przez producentów

          Niezależnie od preferowanego pakietu, wszystkim klientom oferujemy wsparcie na tym samym, najwyższym poziomie. Dziękujemy za wspólne projekty i dane nam zaufanie!

          Czytaj więcej

          Profesjonalny serwis wszystkich terminali z naszej oferty

          Nawet najnowocześniejsze i najbardziej zaawansowane technicznie urządzenia nie są całkowicie odporne na usterki, awarie czy przypadkowe uszkodzenia. Prawidłowa eksploatacja minimalizuje ryzyko wystąpienia problemów, ale nigdy nie da się ich uniknąć w 100 procentach. Naprawa terminali staje się więc niekiedy koniecznością. W tej kwestii warto skorzystać z usług fachowców, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. To najlepszy sposób na to, aby uzyskać potrzebną pomoc w jak najkrótszym czasie.

          Serwis terminali z rozbudowanymi pakietami

          Dysponujemy nie tylko specjalistyczną wiedzą na temat terminali, ale także odpowiednimi narzędziami oficjalnych marek. W efekcie możemy zająć się każdą usterką, która przydarzy się podczas eksploatacji urządzeń. Nasz serwis terminali mobilnych odpowiada na każde zgłoszenie w ekspresowym tempie. Jeśli istnieje taka możliwość, próbujemy przeprowadzić naprawy na odległość, ponieważ nie zawsze trzeba angażować do naprawy pracownika. Takie rozwiązanie pozwala naszym klientom zaoszczędzić czas potrzebny na odbiorze i zwróceniu terminala. Gdy sytuacja tego wymaga, wysyłamy ekspertów. Każdy pakiet M2T Care Service daje przynajmniej roczną gwarancję na urządzenia oraz 6 miesięcy na akcesoria. Okres ten można przedłużyć nawet do 5 lat w przypadku programów Plus, Special oraz Total. Pomiędzy nimi występują również inne istotne różnice. Dotyczą one przede wszystkim maksymalnego czasu naprawy (15 dni w wersji Basic, do 3 dni w wersji Total), opcji wymiany akumulatora, napraw wynikających z naturalnego zużycia urządzenia oraz przypadkowego uszkodzenia, a także pokrycia kosztów wysyłki przychodzącej. Każdy pakiet zawiera też pomoc ze strony Help Desku. W ramach samych programów M2T Care Service istnieje też kilka wyborów opcjonalnych. Dzięki temu każdy klient może dobrać sposób ochrony, którego potrzebuje, a zrezygnować z tych, które mu się nie przydadzą w przewidywalnej przyszłości. Wierzymy, że właśnie taką wolnością powinien wyróżniać się prawdziwie profesjonalny serwis terminali mobilnych. Nasze podejście doceniło już wielu klientów, którzy zaopatrzyli się w dostępne w firmowym sklepie markowe produkty. Zgłoszenia przyjmujemy przez całą dobę, co skraca czas potrzebny na reakcję. Można się z nami skontaktować o dowolnej porze.

          Naprawa terminali w przystępnej cenie

          Zaprezentowane programy ochronne różnią się zawartością, a to przekłada się w bezpośredni sposób na cenę. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że nawet przy najdroższym pakiecie staramy się utrzymać konkurencyjność. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dobry serwis terminali nie może być drogi. W przeciwnym wypadku przestaje się opłacać. Aby zapewnić naszym klientom dostęp do najwyższej jakości usług w sytuacjach awaryjnych, stworzyliśmy właśnie kilka kategorii w ramach M2T Care Service. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego wszystkich zainteresowanych naszą naprawą terminali w ramach usług serwisowych. Nasi przedstawiciele odpowiedzą na każde pytanie i doradzą wybór dostosowanego do potrzeb pakietu.

          ZOBACZ RÓWNIEŻ

          PAKIETY SERWISOWE

          TotalM2T Care Service

          Wszechstronna gwarancja trwająca przez okres jednego roku z możliwością przedłużenia do 3-5 lat.

          To program, który w pełni chroni Twoje urządzenia w razie przypadkowych uszkodzeń, zakłada ekspresowy 3-dniowy czas naprawy oraz daje opcję odświeżenia akumulatora.

          Total M2T Care Service zakłada również możliwość przedłużenia gwarancji o kolejny rok bądź 2 lata. Jest to program dla tych, którzy potrzebują natychmiastowych reakcji w przypadku awarii oraz pewności i zabezpieczenia ciągłości funkcjonowania organizacji.

          Najważniejsze cechy programu Total M2T Care:

          • Gwarancja przez okres 1 roku, lub w zależności od wyboru od 3 do 5 lat, na urządzenia oraz roczna gwarancja na akumulatory i 6 miesięcy gwarancji na akcesoria
          • Czas trwania naprawy wynosi 3 dni (jest to czas naprawy w serwisie wewnętrznym)
          • Bezpłatny dostęp do wielu udogodnień oraz najnowszych aktualizacji dla urządzeń
          • Pełna gwarancja na uszkodzenia wynikające z użytkowania
          • Opcjonalna wymiana akumulatora
          • Możliwość przedłużenia gwarancji o kolejny rok bądź 2 lata
          • Po usunięciu usterki Centrum Serwisowe M2T pokrywa obustronny koszt wysyłki do klienta
          • Przez okres trwania programu dostępny jest sieciowy Help Desk
          • Program w pełni zastępuje wersję opieki Basic M2T Care Service

          Skontaktuj się
          SpecialM2T Care Service

          Wszechstronna gwarancja trwająca przez okres jednego roku z możliwością przedłużenia do 3-5 lat.

          To program, który zapewnia naprawę urządzeń w ciągu zaledwie 7 dni roboczych. Ważnym atutem jest dodatkowa usługa wymiany akumulatora oraz gwarancja na uszkodzenia wynikające z użytkowania. Oznacza to maksymalizację korzyści płynących z inwestycji w produkty oferowane przez M2T.

          Najważniejsze cechy programu Special M2T Care:

          • Gwarancja przez okres 1 roku, lub w zależności od wyboru od 3 do 5 lat, na urządzenia oraz roczna gwarancja na akumulatory i 6 miesięcy gwarancji na akcesoria
          • Czas trwania naprawy wynosi 7 dni (jest to czas naprawy w serwisie wewnętrznym)
          • Bezpłatny dostęp do wielu udogodnień oraz najnowszych aktualizacji dla urządzeń
          • Pełna gwarancja na uszkodzenia wynikające z użytkowania
          • Przy wyborze programu na okres od 3 do 5 lat, istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejny rok bądź 2 lata
          • Wymiana baterii jest opcjonalna
          • Po usunięciu usterki, centrala Bluebird pokrywa jednostronny koszt wysyłki do klienta z punktu partnerskiego lub centrali
          • Przez okres trwania programu dostępny jest sieciowy Help Desk
          • Program w pełni zastępuje wersję opieki Basic M2T Care Service

          Skontaktuj się
          PlusM2T Care Service

          Roczna gwarancja z możliwością przedłużenia do 3 - 5 lat.

          Zapewnia naprawę w czasie 10 dni roboczych oraz oznacza maksymalne wykorzystanie inwestycji w urządzenia dystrybuowane przez M2T.

          Najważniejsze cechy programu Plus M2T Care:

          • Gwarancja przez okres 1 roku, lub w zależności od wyboru od 3 do 5 lat, na urządzenia oraz roczna gwarancja na akumulatory i 6 miesięcy gwarancji na akcesoria
          • Czas trwania naprawy wynosi 10 dni (jest to czas naprawy w serwisie wewnętrznym)
          • Uszkodzenia wynikające z użytkowania urządzenia oraz przypadkowe uszkodzenia nie są objęte gwarancją
          • Wymiana akumulatora nie jest wpisana w program, zaś najnowsze aktualizacje są dostępne w zależności od modelu urządzenia objętego ochroną
          • Gwarancji nie można przedłużyć ponad okres 1 bądź 2 lat
          • Po usunięciu usterki Centrum Serwisowe M2T pokrywa jednostronny koszt wysyłki do klienta
          • Przez okres trwania programu dostępny jest sieciowy Help Desk
          • Program w pełni zastępuje wersję opieki Basic M2T Care Service

          Skontaktuj się
          BasicM2T Care Service

          Bezpłatna, podstawowa opieka serwisowa przez okres 12 miesięcy.

          Dedykowany zespół specjalistów będzie na bieżąco reagował na ewentualne problemy. Oznacza to minimalizację ryzyka, płynność procesów i stałe poczucie bezpieczeństwa oraz komfortu.

          Najważniejsze cechy programu Basic M2T Care:

          • Roczna gwarancja na urządzenia i akumulatory oraz 6 miesięcy gwarancji na akcesoria
          • Czas trwania naprawy wynosi 15 dni (jest to czas naprawy w serwisie wewnętrznym)
          • Uszkodzenia wynikające z użytkowania urządzenia oraz przypadkowe uszkodzenia nie są objęte gwarancją
          • W zależności od wybranego produktu - aktualizacje urządzeń są darmowe
          • Okresu gwarancji nie można przedłużyć na dłużej niż rok
          • Po usunięciu usterki Centrum Serwisowe M2T pokrywa jednostronny koszt wysyłki do klienta
          • Przez okres trwania programu dostępny jest sieciowy Help Desk

          Skontaktuj się
          1. Programy gwarancyjne M2T Care obejmują marki producentów, które dystrybuuje M2T
          2. Program gwarancyjny należy nabyć w czasie do 90 dni od daty wysyłki urządzeń przez M2T. Czas opieki rozpoczyna się od dnia dostarczenia wniosku o objęcie ochroną wybranym programem (nie dotyczy Basic M2T Care Service)
          3. Przedłużenie gwarancji o kolejny rok bądź 2 lata:
            1. Wykupienie przedłużenia okresu gwarancji jest możliwe przed wygaśnięciem trwającego programu. Opcja dotyczy klientów, którzy wybrali ochronę w ramach pakietów Plus M2T Care, Special M2T Care bądź Total M2T Care. Jednorazowo, możliwy jest również ponowny zakup tego samego programu, z którego dotychczas korzystano
            2. Koszt przedłużenia na okres 1 bądź 2 lat po zakupie 5 letniego okresu ochrony Special M2T Care lub Total M2T Care podlega decyzji Centrum Serwisowego M2T
            3. W przypadku przedłużenia gwarancji o kolejny rok bądź 2 lata gwarantowane świadczenia pozostają takie same jak w wybranym programie ochrony
          4. Programy opieki Special M2T Care oraz Total M2T Care można wykupić maksymalnie na okres 7 lat
          5. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności (niezależnie od wybranego pakietu):
            1. Naprawy urządzenia w nieautoryzowanym punkcie serwisowym
            2. Fabryczny numer seryjny urządzenia został usunięty, uszkodzony bądź wymazany
            3. Urządzenia zostały uszkodzone w wyniku niepoprawnego pakowania, rozpakowywania, składania, instalacji bądź demontażu
            4. Urządzenia zostały celowo wystawione na możliwość uderzenia
            5. Użytkowanie urządzenia w sposób niezgodnego z instrukcją
            6. Demontaż urządzeń został wykonany przez nieautoryzowany personel
            7. Urządzenie zostało celowo uszkodzone lub przypadkowe uszkodzone przez wysoką temperaturę
            8. Kradzież, wojna, uszkodzenia wynikające z działań sił natury, takich jak trzęsienie ziemi lub powódź
          6. Zasady regulujące usługę odświeżenia akumulatorów:
            1. Obustronny koszt wysyłki leży po stronie użytkownika
            2. Pogramy Special M2T Care oraz Total M2T Care zawierają usługę wymiany baterii
            3. Po 24 miesiącach od zakupu danego urządzenia dystrybuowanego przez M2T gwarantowana jest wymiana starych baterii
            4. Baterie wbudowane w urządzenia nie podlegają usłudze wymiany akumulatorów
            5. Po otrzymaniu nowych akumulatorów, klient jest zobowiązany zwrócić dotychczas używane baterie do siedziby głównej
          7. Zainteresowanych nakładkami na system operacyjny urządzeń prosimy o kontakt z Centrum Serwisowym M2T
          8. Centrum Serwisowe M2T przewiduje możliwość stworzenia dedykowanej oferty, po uprzednim omówieniu z klientem warunków i przyczyn zaistnienia niecodziennych okoliczności, nie przewidzianych w ramach standardowych programów. Zapraszamy do kontaktu.
          9. Sieciowy Help Desk Centrum Serwisowego M2T pozwala na dostęp do konkretnej usługi przez kontakt z dedykowanym inżynierem z naszego serwisu.

          PORÓWNANIE PAKIETÓW

          Kategorie
          BASIC
          M2T Care
          PLUS
          M2T Care
          SPECIAL
          M2T Care
          TOTAL
          M2T Care
          Czas gwarancjiTerminal1 rok3 lub 5 lat3 lub 5 lat3 lub 5 lat
          Bateria1 rok3 lub 5 lat3 lub 5 lat3 lub 5 lat
          Akcesoria1 rok3 lub 5 lat3 lub 5 lat3 lub 5 lat
          Naprawa w serwisie wewnętrznym
          Szczegółowa kontrola zgodna z rygorystycznymi standardami
          Czas realizacji naprawy w serwisie wewnętrznym14 dni10 dni7 dni3 dni
          Pokrycie naprawyWada producenta
          Normalne zużycie
          Wgranie najnowszej wersji systemu
          Koszt wysyłkiPrzychodzące
          Wychodzące
          Możliwość dokupienia gwarancji od 1 do 2 lat
          Przypadkowe uszkodzenie
          Wymiana akumulatora
          OpcjonalnieOpcjonalnie
          Wsparcie Help Desk