Oficjalny dystrybutor i centrum serwisowe rozwiązań mobilnych Auto ID
    • Kategorie
      Brak kategorii spełniających podane kryteria.
      • Producenci
        Brak producentów spełniających podane kryteria.
      • Produkty
        Nie znaleziono produktów pasujących do kryteriów.
          • Blogi
            Brak postów na blogu spełniających podane kryteria.
          Jesteśmy dystrybutorem marek:

          Warunki gwarancji

          M2T PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Złotnikach, adres: Złotniki, ul. Krzemowa 1, 62-002 Suchy Las, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001072738, NIP: 9721241282, REGON: 302263450 (dalej: „M2T”), zapewnia swoim odbiorcom (dystrybutorom, odsprzedawcom i/lub użytkownikom końcowym) (dalej: „Klient”) GWARANCJI na warunkach opisanych w niniejszym dokumencie.

          1. Okres gwarancji
            1. M2T zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie produktów, których dotyczą niniejsze warunki gwarancji. Standardowy okres gwarancji dla urządzeń wynosi:
              1. Terminale mobilne - 12 miesięcy.
              2. Drukarki mobilne - 12 miesięcy.
              3. Akumulatory dla terminali mobilnych i drukarek mobilnych - 6 miesięcy.
              4. Akcesoria, inne - 6 miesięcy
            2. Niniejsza gwarancja dla swojej ważności wymaga poprawnie i terminowo opłaconej faktury za urządzenie.
          2. Zakres ochrony i warunki gwarancji
            1. M2T gwarantuje, że Urządzenie zakupione przez Klienta jest wolne od wad produkcyjnych lub materiałowych, powstałych z przyczyn tkwiących w tym Urządzeniu (dalej: „Wada”), które ujawnią się w ciągu terminu określonego w niniejszych Warunkach Gwarancji.
            2. W razie ujawnienia się Wady Produktu w trakcie Okresu Gwarancyjnego, zostanie ona usunięta na koszt M2T w sposób uzależniony od właściwości wady, na zasadach i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Gwarancji.
            3. M2T zobowiązuje się do usunięcia Wady poprzez dokonanie nieodpłatnej naprawy lub wymiany Urządzenia.
            4. M2T zobowiązuje się do usunięcia usterki w Centrum Serwisowym M2T objętego niniejszą gwarancją, w czasie 14 dni licząc od momentu zgłoszenia. Usterka usuwana jest w dni robocze, w godzinach pracy serwisu tj. w godzinach 8:00-17:00.
            5. Uszkodzone urządzenie należy dostarczyć na koszt własny do Centrum Serwisowego M2T.
          3. Procedura zgłoszenia serwisowego
            1. Warunkiem rozpoczęcia usługi serwisowej jest zgłoszenie naprawy poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia serwisowego (RMA) dostępnego pod adresem internetowym m2t.com.pl
            2. Przed dostarczeniem urządzenia do Centrum Serwisowego M2T uprawniony do gwarancji zobowiązany jest do skontaktowania się z serwisem w celu weryfikacji faktycznego sprzętowego uszkodzenia urządzenia przez pracowników technicznych, którzy pomogą rozwiązać problem lub potwierdzą konieczność przekazania urządzenia do Centrum Serwisowego M2T.
            3. Interwencja serwisu napraw nastąpi na podstawie zgłoszenia elektronicznego przekazanego przez formularz RMA w serwisie zgłoszeniowym M2T udostępnionym Zgłaszającemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Serwis zgłoszeniowy M2T jest dostępny w trybie 24/7/365 i będzie rejestrować wszystkie zdarzenia związanie ze zgłoszeniami i podjętymi działaniami w trakcie naprawy dotyczącymi konkretnego Urządzenia. Zgłaszający będzie miał dostęp do pełnej informacji dotyczącej danego Urządzenia oraz jego napraw. W wypadku niedostępności serwisu zgłoszeniowego M2T zgłoszenie elektroniczne może zostać przesłane za pomocą wiadomości e-mail: serwis@m2t.com.pl , zawierającej informację o numerze seryjnym Urządzenia, stwierdzonej usterce.
            4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu do Serwisu.
            5. W przypadku świadczenia usług gwarancyjnych w miejscu instalacji uprawniony do gwarancji zgłasza uszkodzenie telefonicznie lub pisemnie w Serwisie wraz z danymi osoby kontaktowej w celu umożliwienia uzyskania dalszych informacji dotyczących uszkodzenia.
            6. Gwarant dołoży wszelkich starań, aby usuniecie wady zostało wykonane w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych.
            7. Gwarant zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego terminu w uzasadnionych przypadkach dostarczając sprzęt zastępczy na czas naprawy.
            8. Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia uprawnionego do gwarancji kosztami usług serwisowych i transportu, gdy uszkodzenie nie było objęte gwarancja lub urządzenie okazało się sprawne.
            9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę i odtwarzanie oprogramowania lub danych. Uprawnionemu do gwarancji zaleca się regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa oprogramowania i danych w celu zabezpieczenia ich przed utratą w wyniku uszkodzenia urządzenia.
            10. Wymienione przez Gwaranta części oraz urządzenia staja się jego własnością.
          4. Wyłączenia
            1. Warunkiem skorzystania z niniejszych Warunków Gwarancji jest:
              1. Użytkowanie Urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również odpowiednia konserwacja Urządzenia;
              2. Brak ingerencji w Urządzenie przez osoby do tego nieupoważnione;
            2. Udzielona przez M2T Gwarancja nie obejmuje:
              1. Wad powstałych z przyczyn innych niż tkwiące w Urządzeniu;
              2. Usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niewłaściwego użytkowania, niedbalstwa, przypadkowego uszkodzenia Urządzenia, nieodpowiedniego napięcia prądu lub dokonania jakichkolwiek zmian, które mają wpływ na niewłaściwe działanie Urządzenia, i które naprawiane były przez osoby nieupoważnione
              3. Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, korozji, innych uszkodzeń spowodowanych działaniem lub zaniedbaniem Użytkownika lub powstałych na skutek działania sił zewnętrznych (do których zalicza się w szczególności wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia, wszystkiego rodzaju awarie instalacji wodno-kanalizacyjnej, itp.), a także powstałych na skutek przedostania się zanieczyszczeń lub ciał obcych do Urządzenia.
              4. Odbarwień Urządzenia lub poszczególnych jego części.