Warunki gwarancji
M2T PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Złotnikach, adres: Złotniki, ul. Krzemowa 1, 62-002 Suchy Las, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001072738, NIP: 9721241282, REGON: 302263450 (dalej: „M2T”), zapewnia swoim odbiorcom (dystrybutorom, odsprzedawcom i/lub użytkownikom końcowym) (dalej: „Klient”) GWARANCJI na warunkach opisanych w niniejszym dokumencie.
- Okres gwarancji
- M2T zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie produktów, których dotyczą niniejsze warunki gwarancji. Standardowy okres gwarancji dla urządzeń wynosi:
- Terminale mobilne - 12 miesięcy.
- Drukarki mobilne - 12 miesięcy.
- Akumulatory dla terminali mobilnych i drukarek mobilnych - 6 miesięcy.
- Akcesoria, inne - 6 miesięcy
- Niniejsza gwarancja dla swojej ważności wymaga poprawnie i terminowo opłaconej faktury za urządzenie.
- M2T zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie produktów, których dotyczą niniejsze warunki gwarancji. Standardowy okres gwarancji dla urządzeń wynosi:
- Zakres ochrony i warunki gwarancji
- M2T gwarantuje, że Urządzenie zakupione przez Klienta jest wolne od wad produkcyjnych lub materiałowych, powstałych z przyczyn tkwiących w tym Urządzeniu (dalej: „Wada”), które ujawnią się w ciągu terminu określonego w niniejszych Warunkach Gwarancji.
- W razie ujawnienia się Wady Produktu w trakcie Okresu Gwarancyjnego, zostanie ona usunięta na koszt M2T w sposób uzależniony od właściwości wady, na zasadach i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Gwarancji.
- M2T zobowiązuje się do usunięcia Wady poprzez dokonanie nieodpłatnej naprawy lub wymiany Urządzenia.
- M2T zobowiązuje się do usunięcia usterki w Centrum Serwisowym M2T objętego niniejszą gwarancją, w czasie 14 dni licząc od momentu zgłoszenia. Usterka usuwana jest w dni robocze, w godzinach pracy serwisu tj. w godzinach 8:00-17:00.
- Uszkodzone urządzenie należy dostarczyć na koszt własny do Centrum Serwisowego M2T.
- Procedura zgłoszenia serwisowego
- Warunkiem rozpoczęcia usługi serwisowej jest zgłoszenie naprawy poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia serwisowego (RMA) dostępnego pod adresem internetowym m2t.com.pl
- Przed dostarczeniem urządzenia do Centrum Serwisowego M2T uprawniony do gwarancji zobowiązany jest do skontaktowania się z serwisem w celu weryfikacji faktycznego sprzętowego uszkodzenia urządzenia przez pracowników technicznych, którzy pomogą rozwiązać problem lub potwierdzą konieczność przekazania urządzenia do Centrum Serwisowego M2T.
- Interwencja serwisu napraw nastąpi na podstawie zgłoszenia elektronicznego przekazanego przez formularz RMA w serwisie zgłoszeniowym M2T udostępnionym Zgłaszającemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Serwis zgłoszeniowy M2T jest dostępny w trybie 24/7/365 i będzie rejestrować wszystkie zdarzenia związanie ze zgłoszeniami i podjętymi działaniami w trakcie naprawy dotyczącymi konkretnego Urządzenia. Zgłaszający będzie miał dostęp do pełnej informacji dotyczącej danego Urządzenia oraz jego napraw. W wypadku niedostępności serwisu zgłoszeniowego M2T zgłoszenie elektroniczne może zostać przesłane za pomocą wiadomości e-mail: serwis@m2t.com.pl , zawierającej informację o numerze seryjnym Urządzenia, stwierdzonej usterce.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu do Serwisu.
- W przypadku świadczenia usług gwarancyjnych w miejscu instalacji uprawniony do gwarancji zgłasza uszkodzenie telefonicznie lub pisemnie w Serwisie wraz z danymi osoby kontaktowej w celu umożliwienia uzyskania dalszych informacji dotyczących uszkodzenia.
- Gwarant dołoży wszelkich starań, aby usuniecie wady zostało wykonane w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych.
- Gwarant zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego terminu w uzasadnionych przypadkach dostarczając sprzęt zastępczy na czas naprawy.
- Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia uprawnionego do gwarancji kosztami usług serwisowych i transportu, gdy uszkodzenie nie było objęte gwarancja lub urządzenie okazało się sprawne.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę i odtwarzanie oprogramowania lub danych. Uprawnionemu do gwarancji zaleca się regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa oprogramowania i danych w celu zabezpieczenia ich przed utratą w wyniku uszkodzenia urządzenia.
- Wymienione przez Gwaranta części oraz urządzenia staja się jego własnością.
- Wyłączenia
- Warunkiem skorzystania z niniejszych Warunków Gwarancji jest:
- Użytkowanie Urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również odpowiednia konserwacja Urządzenia;
- Brak ingerencji w Urządzenie przez osoby do tego nieupoważnione;
- Udzielona przez M2T Gwarancja nie obejmuje:
- Wad powstałych z przyczyn innych niż tkwiące w Urządzeniu;
- Usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niewłaściwego użytkowania, niedbalstwa, przypadkowego uszkodzenia Urządzenia, nieodpowiedniego napięcia prądu lub dokonania jakichkolwiek zmian, które mają wpływ na niewłaściwe działanie Urządzenia, i które naprawiane były przez osoby nieupoważnione
- Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, korozji, innych uszkodzeń spowodowanych działaniem lub zaniedbaniem Użytkownika lub powstałych na skutek działania sił zewnętrznych (do których zalicza się w szczególności wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia, wszystkiego rodzaju awarie instalacji wodno-kanalizacyjnej, itp.), a także powstałych na skutek przedostania się zanieczyszczeń lub ciał obcych do Urządzenia.
- Odbarwień Urządzenia lub poszczególnych jego części.
- Warunkiem skorzystania z niniejszych Warunków Gwarancji jest: